Vi søker en engasjert og positiv HR-administrator til en av våre kunder i Trondheim. Du vil bli en viktig del av et førstelinje-serviceteam, og håndtere henvendelser fra kunder, ansatte og ledere. Dette er en fin mulighet for deg som ønsker å utvikle ferdigheter innen HR-administrasjon. Du vil jobbe med varierte oppgaver, og være en støtte for å sikre at HR-funksjonene fungerer problemfritt og effektivt.
Typiske arbeidsoppgaver:
- Utføre daglig administrasjon og kommunikasjon av HR relaterte oppgaver
- Veilede ansatte i grunnleggende HR-administrasjonsoppgaver
- Støtte grunnleggende lønnsaktiviteter, kjøre rutinerapporter og administrere rekrutteringstiltak
- Levere tjenester av høy kvalitet, og sikre at prosesser er effektive og dokumentert
Vi ser etter deg som:
- Har minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling, og gjerne relevant utdanning
- Er serviceorientert og er god på å kommunisere
- Er analytisk og evner selvstendighet og problemløsning
- Kommuniserer godt på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
Hvorfor velge Adecco?
Adecco er et solid bemanningsbyrå med mange års erfaring og er i dag en av Norges ledende innen bemanning og rekruttering. Hver dag jobber vi med å matche våre dyktige kandidater med ulike og spennende oppdrag hos våre kunder. Bruk oss som din diskusjonspartner – vi deler gjerne råd som kan videreutvikle karrieren din.
Høres dette ut som noe for deg? Da er du velkommen til å sende inn CV og en kortfattet søknad. Vi vil kontakte kandidater fortløpende. Dersom du har spørsmål angående stillingen, ta kontakt med Thea Eid Rossing på e-post thea.eid.rossing@adecco.no.