På vegne av våre kunder i Trondheim, søker vi nå etter engasjerte medarbeidere innenfor IKT. Er du klar for nye utfordringer og ønsker å utvikle deg? Da vil vi høre fra deg!
Arbeidsoppgavene som vil inngå, vil i hovedsak omfatte å besvare henvendelser både på telefon og chat, samt å gi teknisk støtte og veiledning til ansatte og kunder i forbindelse med tekniske problemer. Dette kan innebære å håndtere et bredt spekter av tekniske utfordringer, feilsøking, løsning av problemer knyttet til programvare og maskinvare, og å sørge for at alle henvendelser blir fulgt opp på en effektiv måte.
Vi ser etter deg som:
- Har erfaring med kundesenter
- Tar initiativ og er klar for å ta i et tak
- Har utdanning, fagbrev eller erfaring innenfor IKT/IT
- Fungerer godt både selvstendig og i team
- Har gode kommunikasjonsferdigheter på norsk, både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Evne til å løse tekniske problemer på en effektiv måte
- Du er trygg på deg selv, og evner å jobbe godt både selvstendig og i team
- Du er nysgjerrig og fremoverlent
Hvorfor velge Adecco?
Adecco er et solid bemanningsbyrå med mange års erfaring og er i dag en av Norges ledende innen bemanning og rekruttering. Hver dag jobber vi med å matche våre dyktige kandidater med ulike og spennende oppdrag hos våre kunder. Bruk oss som din diskusjonspartner – vi deler gjerne råd som kan videreutvikle karrieren din.
Høres dette ut som noe for deg? Da er du velkommen til å sende inn CV og en kortfattet søknad. Vi vil kontakte kandidater fortløpende. Dersom du har spørsmål angående stillingen, ta kontakt med Thea Eid Rossing på e-post thea.eid.rossing@adecco.no eller tlf. +47 469 63 380.