Advarsel! Vi har blitt gjort oppmerksomme på meldinger i sosiale medier fra personer som utgir seg for å være rekrutterere fra Adecco. Disse personene har ingen tilknytning til Adecco. Blokker og rapporter gjerne disse kontoene. Alle ledige stillinger finner du som vanlig her på vår nettside.

Drangedal Sparebank - Kunderådgiver Dagligbank

  • Sted
    Skien
  • Bransje
    Bank, finans og forsikring
  • Ansettelse
    Fast stilling
  • Referanse:
    TS-2A22B19A-4A7C-4130-937C-787158515282


Drangedal sparebank logo 1.jfif


Drangedal Sparebank er en selvstendig sparebank med hovedkontor i Drangedal og avdelingskontorer i Kragerø, Porsgrunn og Skien. Banken har 40 ansatte og en forretningskapital på kr 8,5 mrd. Banken er medeier i LB Selskapet AS og LOKALBANK samarbeidet, som banken har etablert sammen med 15 andre sparebanker. Banken er totalleverandør av finansielle tjenester. 

I tillegg til tradisjonelle bankprodukter tilbyr banken forsikringsprodukter fra Frende Forsikring AS, spare-og plasseringsprodukter fra Norne Securities, pensjonsprodukter fra Nordea Liv, bilfinansiering og leasingprodukter fra Brage Finans AS, kredittkort fra Eika Kredittbank og andre finansielle produkter.

Er du vår nye Kunderådgiver Dagligbank i Porsgrunn?

Vi oppfordrer også kandidater som kan være aktuelle for en traineestilling å søke. 


 Dine ansvarsområder vil være:

  • Bankens ansikt utad og yte kundeservice til våre kunder som tar kontakt via telefon, epost, sosiale medier og personlig oppmøte.
  • Foreta rådgivning og veiledning innenfor privatøkonomi og våre digitale løsninger – innen privatmarkedet
  • Opptatt av å styrke vår posisjon som en selvstendig, fremtidsrettet, konkurransedyktig Sparebank med nære bånd til kunder og lokalsamfunnet.


Vi ser for oss at vår nye kollega  jobber innenfor kundeservice og salg innen finans i dag, og vil prøve seg innen en annen karriere -eller nettopp er ferdig utdannet? 

Du er interessert i en variert arbeidshverdag sammen med våre dyktige kollegaer. Kunden skal alltid stå i sentrum, så du må være løsningsorientert og kunne gi av deg selv.

Vi tenker at du har utdannelse innenfor økonomi, salg/service eller kontorfag, men personlige egenskaper er vel så viktige som formell utdanning i denne rollen.


Personlige egenskaper vi vektlegger i denne rollen:

  • Selvstendig og strukturert med gode kommunikasjons og formidlingsevner
  • Pålitelig, tillitsvekkende og god til å bygge relasjoner
  • Initiativrik, serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Kompetanse og interesse innen digitalt
  • Du trives i et miljø med mye driv og aktivitet

Hos oss får du bli en del av en gjeng som er opptatt av trivsel og har et godt kollegialt miljø som samhandler på tvers i organisasjonen til beste for kunden.Vi tilbyr god og kontinuerlig opplæring innen de ulike fagområdene via intern opplæring, kurs og web. Du vil få varierte utfordringer og gode utviklingsmuligheter.


Søknadsfrist er 30.11.2024, og oppstart vil være etter nærmere avtale.

Søk via annonsen, grunnet GDPR vil søknader som sendes på mail bli slettet.

For spørsmål rundt stillingen kontakt Avdelingsleder Ann Kristin Kåsi, telefon 992 58 166 eller Leder for kundesenteret Elin Vaa, telefon 977 89 898

Arbeidsoppgaver
{Resbonsibillity}

Kvalifikasjoner
{Qualification}

Utdanningsretning
{Education}

Personlige egenskaper
{Personality}

Språk
{Language}

Vi tilbyr
{ApplicableCondition}

Andre opplystninger
{TravelAmount}

Kontaktinfo
{ContactInfo}

Liknende stillinger

Copyright © Adecco Norge