Vår kunde som er en liten sparebank, har en spennende åpning som kunderådgiver i sin dagligbank.
Som kunderådgiver vil arbeidsoppgavene variere, og i tillegg til kundehenvendelser vil du ha oppgaver knyttet til KYC (Know Your Customer) og AML (Anti-Money Laundering). Du vil bruke mesteparten av tiden din på å betjene kundehenvendelser i bankens kundekanaler, det være seg per telefon, mail og kundemeldinger fra nettbanken, samt behandle disse i bankens CRM-system. Som kunderådgiver vil det å skape gode kundeopplevelser stå i sentrum, og du vil bidra til å skape en god kundereise for alle som tar kontakt med banken.
Her vil du få et sosialt og hyggelig arbeidsmiljø, og stor variasjon i oppgaver. Kontoret har beliggenhet i Oslo sentrum i flotte lokaler.
Dette er et vikariat på fulltid i 6 måneder med snarlig oppstart, senest 1. mars, og gjerne allerede 24. februar.
Kvalifikasjoner:
- Erfaring med kundeservice fra bank, forsikring eller finans
- 3 års relevant utdanning, BA-grad, eller tilsvarende
- Interesse for bank og finansielle produkter og tjenester
- Kjennskap til Tietoevry-plattformen er ønskelig
- Gjerne erfaring med AML og KYC
- Omgjengelig og serviceminded
- God kommunikasjonsevne, både muntlig og skriftlig
Søknadsfrist: søknader behandles fortløpende så ikke vent med å søke!