For en av våre hyggelige og solide kunder, er vi på jakt etter en dedikert saksbehandler som ønsker å bli en del av et dynamisk team. Vi ser etter deg som kan sette deg inn i omfattende regelverk, og som jobber selvstendig, men også bidrar til det beste for teamet. Vi ser etter deg som kan starte snarest.
Dine arbeidsoppgaver vil være:
- Effektiv og nøyaktig håndtering av nødvendige dokumenter knyttet til eiendomsoverdragelse
- Profesjonell og hyggelig kommunikasjon med kunder
- Svare på spørsmål knyttet til prosessen ved eiendomsoverdragelse
- Sikre at prosessen går smidig for alle relevante parter
Ønskede kvalifikasjoner:
- Det er en fordel med høyere utdannelse, men ikke et krav
- Du setter deg raskt inn i nye oppgaver, og er nøyaktig i din jobbutførelse
- Du har sterke kommunikasjonsevner, og god formuleringsevne
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser i et faglig dyktig team. Du vil jobbe i Bergen sentrum i nye og trivelige lokaler, og vil få meget god oppfølging av både Adecco og vår kunde!
Søknadsfrist: Vi kaller kandidater inn til intervju fortløpende
Er dette stillingen for deg?
Du er velkommen til å søke på stillingen ved å fylle ut en kort søknad og laste opp CV via link til høyre.
Skulle du ha noen spørsmål ta gjerne kontakt med Katrine Grotle Senior HR-konsulent/Rådgiver, katrine.grotle@adecco.no eller 99 50 03 16.