For kunde søker vi nå HR-medarbeider som kan bistå vår kunde fra snarest frem til mars 2026 grunnet permisjon. I denne rollen vil du i hovedsak ivareta personalprosesser, men har du noe erfaring inne lønnsfeltet er dette fint.
Arbeidsoppgavene dine vil blant annet være:
- Bistå i personalsaker, inkludert tariff- og arbeidsrettslige spørsmål
- Registrere og følge opp sykefravær
- Planlegging av bemanning og ferieavvikling
- Oppdatere og vedlikeholde personalregister og personalhåndbok
- Samarbeid med NAV, bedriftshelsetjeneste, tillitsvalgte og verneombud
- Bistå med HMS-arbeid
- Kartlegge, dokumentere og etterleve GDPR
- Eventuelt bistå mot timelister fra avdelingene
Vi ser etter deg som:
- Har god kjennskap til arbeidsmiljøloven og øvrig relevant lov- og avtaleverk
- Innehar erfaring med HR-arbeid
- Er trygg i rollen
- Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Er strukturert, nøyaktig og trives både med rutineoppgaver og nye utfordringer
Her vil du komme inn i et inkluderende og engasjert miljø i et selskap med rundt 500 ansatte. Da dette er et vikariat kan noen av oppgavene tilpasses ut fra din erfaring og bakgrunn, og kan derfor være en fin mulighet å få mer erfaring innen HR-feltet.
Varighet: Snarest - mars 2026
Arbeidstid: 0800-1600
Arbeidssted: Kokstad
Er dette en stilling som passer din erfaring og bakgrunn? Da ser vi frem til å høre fra deg! Søk via link til høyre.
Dersom spørsmål rundt stillingen, kontakt gjerne Senior HR-konsulent Katrine Grotle, katrine.grotle@adecco.no