Advarsel! Vi har blitt gjort oppmerksomme på meldinger i sosiale medier fra personer som utgir seg for å være rekrutterere fra Adecco. Disse personene har ingen tilknytning til Adecco. Blokker og rapporter gjerne disse kontoene. Alle ledige stillinger finner du som vanlig her på vår nettside.

Nøkkelrolle ledig: Bli vår nye butikk- og lageransvarlig!

  • Sted
    Lillehammer
  • Bransje
    Transport, lager og logistikk
  • Ansettelse
    Utleie
  • Start dato
  • Referanse:
    2356809

CERTEGO avdeling Lillehammer søker en strukturert og serviceinnstilt medarbeider til stillingen som butikk- og lageransvarlig! Dette er en variert og viktig rolle der du vil ha ansvar for å sikre god flyt av varer mellom lager og butikk, samt ivareta høy kundeservice for både private- og næringskunder.

Oppstart på oppdraget er fra 2. desember og varer fram til 15 mai.
Arbeidstid mandag-fredag kl. 08:00–16:00, med åpen butikk fra 09:00–15:00.

Som vår butikk- og lageransvarlig vil du bli en sentral del av teamet, hvor du spiller en nøkkelrolle i vareflyt og logistikk. Rollen innebærer også en kombinasjon av kundeservice og administrativt arbeid, hvor du håndterer bestillinger, lagerbeholdning og sørger for at varene blir behandlet effektivt og sikkert.

Arbeidsoppgaver

  • Lager og vareflyt: Mottak, plassering og varetelling av varer, samt plukking av bestillinger.
  • Ordre- og bestillingshåndtering: Ansvar for ordremottak, bestillinger og koordinering av nøkler og sylindere til byggprosjekter og næringskunder.
  • Kundekommunikasjon: Bistå kunder via e-post, telefon og over disk, samt sikre at bestillinger følges opp og leveres innen avtalt tid.
  • Sikkerhet og rutiner: Ivareta sikkerhetsrutiner for behandling av systemnøkler og sørge for god dokumentasjon og sporing av produkter.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Gjerne erfaring fra lager/logistikk og kundeservice i butikk
  • Grunnleggende IT-ferdigheter og erfaring med e-post, teams og kundebehandling via telefon og fysisk
  • God struktur og evne til å følge opp etablerte rutiner og prosedyrer.
  • Evne og lyst til å tilegne seg ny kunnskap om produkter og sikkerhetssystemer.
  • Personlige egenskaper: Strukturert, nysgjerrig, teknisk interessert og lærevillig.

Hvorfor jobbe hos CERTEGO?

Dette er en spennende mulighet til å bli en del av en stabil og engasjert organisasjon i sikkerhetsbransjen. Hos oss får du jobbe med innovative sikkerhetsprodukter i et uformelt arbeidsmiljø med humor og god takhøyde. Vår bransje er i stadig utvikling, og vi setter stor pris på medarbeidere som ønsker å vokse med oss. Du vil bli ansatt i Adecco Innlandet og utleid til bedriften. Du vil bli fulgt opp fra din egen konsulent i hele perioden, samt ha mulighet til å jobbe videre i andre stillinger etter endt oppdrag. Vi kan også tilby e-læringskurs for egenutvikling og du får tilgang til Adeccos fordelsprogram, som for eksempel treningsstipend.

Om arbeidsgiveren

CERTEGO er en ledende nordisk leverandør av komplette sikkerhetsløsninger. Vi tilbyr rådgivning, installasjon og service innen blant annet lås, adgangskontroll, porttelefon, kameraovervåking og alarm. Vår lange erfaring og kunnskap om sikkerhetsbehov gir deg en trygg partner for alt du vil beskytte.

En sikkerhetsløsning er en viktig investering, som omfatter mye mer enn bare produkter og teknologi. Med CERTEGO som samarbeidspartner får du profesjonelle råd og anbefalinger. Vi tar hånd om hele prosessen - vi prosjekterer, installerer, tester og driftsetter. Deretter kan vi ta hånd om drift, planlagt vedlikehold og service. Vår lange erfaring med sikkerhetsbehov, hvordan mennesker beveger seg i ulike miljøer, samt kunnskap om lover og regler, gir deg en trygg partner. For alt det du vil beskytte.

Interessert? Ta kontakt med Marie Haugsrud, tlf. 99 40 92 93 eller på mail: marie.haugsrud@adecco.no for spørsmål om stillingen!

 


Liknende stillinger

Copyright © Adecco Norge