Advarsel! Vi har blitt gjort oppmerksomme på meldinger i sosiale medier fra personer som utgir seg for å være rekrutterere fra Adecco. Disse personene har ingen tilknytning til Adecco. Blokker og rapporter gjerne disse kontoene. Alle ledige stillinger finner du som vanlig her på vår nettside.

Vil du bygge CV-en din med kontorrelaterte oppdrag?

  • Sted
    Fredrikstad
  • Bransje
    Kontor og administrasjon
  • Ansettelse
    Utleie
  • Start dato
  • Referanse:
    2361009


Ønsker du å jobbe med ordrebehandling, kunderådgivning, regnskap eller andre administrative oppgaver? Da kan DU være den vi ser etter!

Vi forventer økt etterspørsel etter vikarer til kontor- og administrasjonsstillinger, og søker nå flere dyktige kandidater som ønsker å bli en del av vårt nettverk.
Oppdragene varierer i varighet – fra noen uker til flere måneder eller år – og oppstart kan ofte være på kort varsel. Vi har oppdrag i hele Østfold.


Nå ser vi etter kandidater til oppdrag innen:
• Kunderådgivning
• Ordrebehandling
• Spedisjon
• HR-administrasjon
• Regnskap
• Generelt kontorarbeid

Det er ønskelig at du:
• har noe erfaring med administrativt arbeid
• er serviceinnstilt, kundeorientert og bygger lett relasjoner
• er strukturert, fleksibel og engasjert
• jobber selvstendig og trives i team
• har gode IT-kunnskaper og lærer nye systemer raskt
• behersker norsk meget godt, både skriftlig og muntlig

I enkelte stillinger vil teknisk kompetanse eller erfaring være det en fordel – beskriv gjerne dette i søknaden.

Disse oppdragene passer perfekt for deg som:
– er nyutdannet
– tar en pause fra studier
– er mellom jobber
– ønsker nye erfaringer og å styrke CV-en din

Vi ser frem til å motta din søknad!
Søknadsfrist: Snarest - aktuelle kandidater kontaktes fortløpende.


Liknende stillinger

Copyright © Adecco Norge