SafeLine ble grunnlagt i 1995 og er i dag den ledende uavhengige produsenten av elektroniske heissikkerhetsprodukter. Det er syv kontorer rundt om i Europa, som danner SafeLine Group. I Norge er vi tre ansatte som til daglig jobber fra kontoret på Solbråveien i Asker. Med god likviditet, lønnsomhet og soliditet ser vi nå etter deg som ønsker å være med på generasjonsskiftet og vår reise videre inn i fremtiden!
Som Teknisk Support hos oss vil du være med å vedlikeholde og utvikle kundebasen rundt SafeLine sine heisalamer og vår nye IOT-løsning med tilhørende tjenester. Du vil få muligheten til å utvide ditt faglige nettverk og fordype deg i ny teknologi i takt med markedet. SafeLine har utviklet flere innovative produkter som bruker kunstig intelligens (AI). Blant annet Lyra som er en bærekraftig og kostnadseffektiv modernisering for fremtiden, som forvandler vanlige heiser til smarte heiser med oppkobling til skytjenesten SafeLine ORION.
Arbeidshverdagen din vil være variert og du vil blant annet gi veiledning og støtte via telefon, e-post eller chat for å sikre at kundene får rask og effektiv hjelp. Herunder også samarbeide med heismontører i forbindelse med elektriske installasjoner og styringer, samt sikkerhetssystemer.
Du vil også identifisere og løse tekniske utfordringer som kunder opplever med Safeline sine produkter. Opprettelse og vedlikehold av tekniske dokumenter og brukerveiledninger for å hjelpe kunder med normale utfordringer, vil være en del av din arbeidshverdag.
Det er viktig at du trives med varierte arbeidsoppgaver og at du ønsker å bistå med blant annet mottak, lagring og organisering av våre 100 komponenter på lageret. Du vil i tillegg ha ansvar for lagerstyring, samt holde oversikt over lagerbeholdningen og sørge for at produkter er tilgjengelige for utsendelse.
For å lykkes i rollen har du erfaring fra IKT eller svakstrøm. Erfaring fra heisbransjen eller telekommunikasjon er en fordel, men ikke et krav.
Det er viktig at du behersker både norsk og engelsk godt, da du vil kommunisere med både norske og engelsktalende kunder, både muntlig og skriftlig.
Fordi vi er et lite team er det en fordel at du er selvstendig i ditt arbeid, samtidig som du ikke er redd for å ta i et tak.
Du må også ha førerkort i forbindelse med noe reisevirksomhet på messer og liknende.
Hos oss vil du blant annet få være en del av en større gruppe med hovedkontor i Sverige. Du vil derfor tidlig i det nye arbeidsforholdet få reise til Sverige for å bli kjent med flere kolleger i gruppen. Annen opplæring vil også bli gitt lokalt, og du vil bli tatt godt imot av et stabilt team som har vært der siden de startet i Norge for 10 år siden.
Du vil få en stabil, men variert hverdag med arbeidstid fra 08.00 til 16.00 og gode betingelser med blant annet fastlønn, bonus av selskapets resultat og 7% pensjon. Du vil også få din egen kontorplass på cellekontor.
I og med at selskapet nå er i et generasjonsskifte, vil du også få muligheten til å forme din egen hverdag på sikt.
Har du spørsmål vedrørende stillingen oppfordrer vi deg til å ta kontakt med vår DNV-GL Sertifiserte rådgiver i Adecco Select Heidi Lyngaas på telefon 465 44 185 eller på mail heidi.lyngaas@adecco.no
Søknadsfrist: 09.12.2024
Søkere blir kontaktet fortløpende i rekrutteringsprosessen og man trenger kun CV for å søke på stillingen.
Mer om Safeline
SafeLine ble grunnlagt i 1995 og er i dag den ledende uavhengige produsenten av elektroniske heissikkerhetsprodukter med syv kontorer rundt om i Europa, og danner SafeLine Group. Alle SafeLines produkter er utviklet og produsert i Tyresö, Stockholm og setter standarden for en trygg heisreise hver dag over hele Europa. SafeLines konsept er å produsere produkter av høy kvalitet som er enkle å installere og enkle å konfigurere – helt skreddersydd for heisindustrien. SafeLine fokuserer utelukkende på heisindustrien, med overlegne produkter som resultat. Vi har over 25 års erfaring i bransjen og nesten 100 ansatte som representerer oss i over 25 land.