Advarsel! Vi har blitt gjort oppmerksomme på meldinger i sosiale medier fra personer som utgir seg for å være rekrutterere fra Adecco. Disse personene har ingen tilknytning til Adecco. Blokker og rapporter gjerne disse kontoene. Alle ledige stillinger finner du som vanlig her på vår nettside.

Administrasjonssekretær i velrenommert IT-selskap

  • Sted
    Kokstad
  • Bransje
    Kontor og administrasjon
  • Ansettelse
    Utleie
  • Start dato
  • Referanse:
    2360533


Har du erfaring med planlegging og håndtering av reiser og ønsker å jobbe i ett spennende og godt fagmiljø? Da kan dette være stillingen for deg.


Ulriken Consulting er en stolt gjeng IT-konsulenter med base i Bergen. Ulriken er et selskap eid av de ansatte. Mange av løsningene de jobber med hos deres kunder er virksomhetskritiske og krever dyktige fagfolk med høy kompetanse og solid gjennomføringsevne. Dette kjennetegner deres konsulenter.


I tilknytning til at nåværende administrasjonssekretær skal pensjonere seg i midten av mai, søker vi en person som kan ta over noen av hennes arbeidsoppgaver.

Stilling: Ca. 40-50 % stilling (fleksibel arbeidstid)

 

Hva vil du jobbe med:

  • Ansvar og oppfølging av kontorlokaler
  • Diverse innkjøp
  • Sekretær for sosialkomiteen

Ulriken har en egen valgt sosialkomite som legger planer og bestemmer innhold for det sosiale programmet. Dette inkluderer 3-4 store arrangementer med reise og opphold, samt flere mindre arrangementer. Du vil ta del i planlegging og gjennomføring av disse arrangementene for å sikre vellykkede opplevelser.

 

Hvem ser vi etter:

  • Erfaring med planlegging og håndtering av reiser - en fordel men ikke ett krav
  • Behersker norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig

Vi ser etter deg som jobber strukturert og ansvarsfullt, og er meget selvgående. Du samarbeider og kommuniserer godt – serviceinnstilt og villig til å yte det lille ekstra. Den digitale utviklingen er i fullt driv i vår bransje, det er viktig at du innehar gode datakunnskaper, samt at du er nysgjerrig på å jobbe smartere og mer effektivt med nye digitale løsninger.

 

Hva kan vi tilby:

  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Et hyggelig og godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer
  • Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag
  • Fleksibel arbeidstid
  • Konkurransedyktige betingelser

 

Våre kjerneverdier: Løsningsorientert, Engasjert, Inkluderende, Kundefokusert, Kunnskapsdelende.


Er dette noe for deg? Vi gleder oss til å høre fra deg!

For mer informasjon kontakt Hege Hauge, hege.hauge@adecco.no eller mobil 99213666


Liknende stillinger

Copyright © Adecco Norge