Advarsel! Vi har blitt gjort oppmerksomme på meldinger i sosiale medier fra personer som utgir seg for å være rekrutterere fra Adecco. Disse personene har ingen tilknytning til Adecco. Blokker og rapporter gjerne disse kontoene. Alle ledige stillinger finner du som vanlig her på vår nettside.

Grans Bryggeri i Sandefjord søker Innkjøpsansvarlig

Ny
  • Sted
    Sem
  • Bransje
    Kontor og administrasjon
  • Ansettelse
    Fast stilling
  • Referanse:
    TS-8EFA925E-F1F4-4FC0-B120-DE1531834892


Logo hvit.PNG



Grans Bryggeri har en unik rolle i norsk bryggerihistorie og er en sentral hjørnesteinsbedrift i Sandefjord. Vi har levert ekte vare siden 1899. Fokus på høy kvalitet og effektiv drift har sørget for vår solide posisjon i markedet for øl og mineralvann, og gitt oss god vekst og lønnsomhet over tid.

I 2020 stod vårt nye bryggeri klart, og i år har vi markert vårt 125-års jubileum. Les om vår usminka historie på www.grans.no.

Nå ser vi etter en fremtidsrettet og strategisk tenkende Innkjøpsansvarlig. Som Innkjøpsansvarlig vil du bli en viktig del av vårt team, og bidra til å sikre at våre innkjøps- og leverandørstrategier støtter våre forretningsmål. Vi søker en person med et sterkt engasjement for innkjøpsprosessene og som ønsker å utvikle leverandørrelasjoner samt optimalisere kostnadsbesparelser.


Ansvar og arbeidsoppgaver

  • Utarbeide og implementere effektive innkjøpsstrategier som sikrer effektive og lønnsomme innkjøp
  • Forhandle og inngå avtaler med leverandører
  • Samarbeide internt for å forstå behov og tilrettelegge for riktige innkjøp
  • Analysere og optimalisere lagerbehov for å redusere kostnader og forbedre lageromløp
  • Utrede og vurdere nye leverandører og produkter i markedet
  • Sikre at alle innkjøp er i samsvar med selskapets retningslinjer og bærekraftsmål
  • Rapportering i henhold til åpenhetsloven


Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning innen økonomi, logistikk eller tilsvarende
  • Erfaring fra innkjøp eller logistikk, helst innen næringsmiddelindustrien
  • Sterke forhandlingsevner og erfaring med kontraktshåndtering
  • Evne til å håndtere flere prosjekter samtidig og arbeide under press
  • Gode analytiske ferdigheter med fokus på detaljer
  • Gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig, på norsk og engelsk
  • Kjennskap til ERP systemet Business Central


Personlige egenskaper

  • Resultatorientert og i stand til å arbeide strukturert og målrettet
  • Gode samarbeids- og relasjonsbyggende ferdigheter
  • Har stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne 
  • God lagspiller

Hva vi tilbyr

  • Et hyggelig og faglig sterkt arbeidsmiljø
  • Muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Konkurransedyktig lønn og gode pensjonsordninger/AFP
  • Gode velferdsordninger


Søknadsfrist: 31. desember.


I Grans Bryggeri har vi en uformell tone og god takhøyde. Vi er entusiastiske og jobber etter høye standarder for at vi skal lykkes. Våre verdier er betydningsfulle for oss, og det er viktig at du kan identifisere deg med disse.

Kontakt Tone Wedde i Adecco Select på 918 61640 eller mail til tone.wedde@adecco.no dersom du har spørsmål vedrørende stillingen.


Arbeidsoppgaver
{Resbonsibillity}

Kvalifikasjoner
{Qualification}

Utdanningsretning
{Education}

Personlige egenskaper
{Personality}

Språk
{Language}

Vi tilbyr
{ApplicableCondition}

Andre opplystninger
{TravelAmount}

Kontaktinfo
{ContactInfo}

Liknende stillinger

Copyright © Adecco Norge