For en av våre solide kunder på Innlandet søker vi nå et dyktig oppdragsansvarlig til fast stilling i et solid konsern.
Noen av arbeidsoppgavene:
- Levere tjenester på egen kundeportefølje
- Kontrollere og sørge for at alle kundene har korrekt planlagt og fulgt opp og dokumentert.
- Sikre at alle kunder er budsjettert og når budsjettet, samt iverksette eventuelle tiltak for å nå budsjettene, samt sikre lønnsomhet pr kunde.
- Sikre at det foreligger oppdragsavtaler og nødvendige fullmakter på alle kunder og at disse blir korrekt fakturert i tråd med det som er avtalt.
- Følge opp utestående fordringer i tråd med gjeldende rutiner.
- Sikre nødvendig og lovmessig rapportering på kunder
- Sikre fornøyde kunder gjennom relasjonsbygging og proaktivt oppfølging, samt
- identifisere behov for rådgivning, mersalg/innsalg av tjenester, basert på kundenes
behov og budsjetter.
Kvalitet:
- Planlegge og utføre rutinemessige og lovpålagte kvalitetshandlinger.
- Gjennomføre oppdragskontroller, følge opp eventuelle avvik og iverksette
nødvendige tiltak.
- Følge opp kunde i henhold til hvitvaskingsloven og sørge for at nødvendige tiltak blir utført.
Team/ansatte
Sparringspartner og støtte for regnskapsførere/teamledere/ansatte i teamene.
Følge opp å sørge for at tiltak blir iverksatt på kunder og/eller overfor ansatte med
kvalitetsavvik eller behov for endring/korrigering.
Hva kan arbeidsgiver tilby:
Arbeidssted Lillehammer, Hamar, eller evt. en av de andre Mjøsbyene som vi er lokalisert i. Vi gode på å bygge team, og vi er genuint opptatt av at medarbeiderne trives på jobb. Vi er opptatt av mangfold og feirer hverandres
ulikheter.
Vi har helt unike goder, som svært få, om noen andre,
selskaper i bransjen kan måle seg med:
- Svært gunstige bankbetingelser både på lånerente og innskuddsrente
- Sparing
- Bilfinansieringsordning
- Svært gode forsikringsordninger
- Å få dekket nødvendige kurs for å opprettholde autorisasjon og andre sertifiseringer,
i tillegg til å få mulighet til å få dekket økonomisk bistand til videreutdanning og
tilrettelagte arbeidsoppgaver i forbindelse med studier
Hvem er du?
Det er en fordel om du er statsautorisert regnskapsfører eller revisor og du bør ha minimum 3 års relevant erfaring som oppdragsansvarlig innen regnskap og/eller revisjon.
Videre har du god kompetanse og forståelse for aktuelt regelverk, og du har generell god
systemforståelse og erfaring med ulike skybaserte løsninger (som PowerOffice Go, Xledger, Unimicro eller andre skybaserte løsninger).
I tillegg er det viktig med gode kommunikasjonsferdigheter i norsk, skriftlig så vel som muntlig.
Som person er du analytisk anlagt slik at du evner å sette deg inn i våre kunders
virksomheter og behov, og du er kvalitetsbevisst og nøyaktig i utførelsen av arbeidet. Du er
initiativrik og proaktiv, en lagspiller som bidrar til fellesskapet og andres suksess, og gjennom
gode kommunikasjonsegenskaper og godt humør er du god på å bygge relasjoner til andre.
Vil du høre mer om stillingen og mer om arbeidsgiver? ta kontakt med vår Rådgiver i Adecco Select, Hilde Bolstad. mob: 48144303, e-post: hilde. bolstad@adecco.no
Alle søkere eller interesserte blir behandlet konfidensielt.