Advarsel! Vi har blitt gjort oppmerksomme på meldinger i sosiale medier fra personer som utgir seg for å være rekrutterere fra Adecco. Disse personene har ingen tilknytning til Adecco. Blokker og rapporter gjerne disse kontoene. Alle ledige stillinger finner du som vanlig her på vår nettside.

Erfaring med HR og rekruttering?

  • Sted
    Trondheim
  • Bransje
    HR og rådgivning
  • Ansettelse
    Utleie
  • Start dato
  • Referanse:
    2360990

Er du en allsidig og engasjert HR-rådgiver som trives med en variert arbeidshverdag? Adecco Finance & Office søker nå en HR-rådgiver til et lengre vikariat hos vår internasjonale kunde i Trondheim. Her vil du få muligheten til å jobbe med et bredt spekter av arbeidsoppgaver innenfor HR feltet, og samtidig utvikle deg faglig og profesjonelt i en spennende organisasjon.


Den vi leter etter er en initiativrik, strukturert og selvstendig person med både erfaring og interesse fra HR- og rekrutteringsfaget. Du er god på å skape relasjoner, og trives i en rolle hvor du får jobbe med mennesker. Som HR-rådgiver vil du bli en del av et dynamisk og faglig sterkt team, hvor det meste av arbeidet vil foregå på engelsk. Det er derfor viktig at du er komfortabel med engelsk som arbeidsspråk. Du vil arbeide med alt fra rekruttering og onboarding, til lederstøtte og administrative arbeidsoppgaver, og får muligheten til å jobbe med varierte oppgaver innenfor HR-feltet.


Arbeidsoppgaver:

  • Koordinere og jobbe med hele rekrutteringsprosesser fra A til Å
  • Ansvarlig for onboarding og sørge for at ledere og nyansatte opplever en smidig prosess
  • Behandle generelle henvendelser knyttet til personalspørsmål, eksempelvis timeføring, sykefravær, lønnsjusteringer og ferieplanlegging
  • HR-administrative oppgaver
  • Støtte ledere og håndtere personalsaker i henhold til gjeldende retningslinjer
  • Andre oppgaver innenfor HR-feltet kan forekomme

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning innen relevante fagområder
  • Erfaring med rekrutteringsprosesser og er vant til å jobbe med HR-systemer
  • Effektiv og fleksibel med evne til å arbeide i et høyt tempo
  • Du har sterke relasjonsbyggende ferdigheter og kommuniserer godt
  • Detaljorientert, strukturert og nøyaktig i arbeidet ditt
  • Løsningsorientert og selvstendig
  • Du behersker engelsk godt, både skriftlig og muntlig

Arbeidssted:
Vikariatet er en 100% stilling frem til våren 2026. Ordinær arbeidstid vil være mandag til fredag fra kl. 08:00 til 16:00. Arbeidssted vil være sentralt i Trondheim sentrum, og det er ønskelig med oppstart fortløpende og gjerne i løpet av mai.

Høres dette ut som noe for deg? Da er du velkommen til å sende inn CV og en kortfattet søknad. Vi vil kontakte aktuelle kandidater fortløpende, og kaller de inn til intervju hos Adecco. Vi oppfordrer derfor kandidater til å søke snarest. Dersom du har spørsmål angående stillingen, ta kontakt med HR-konsulent Mia Strand på e-post til mia.strand@adecco.no.

Hvorfor velge oss som din arbeidsgiver?
Adecco er et solid bemanningsbyrå med mange års erfaring og er i dag en av Norges ledende innen bemanning og rekruttering. Hver dag jobber vi med å matche gode kandidater med ulike og spennende oppdrag hos våre kunder. Som ny, er opplæring viktig for å få en god start og dette vil vi og våre kunder sørge for. Vi er opptatt av at du som medarbeider skal trives og våre konsulenter vil sørge for god oppfølging både under og mellom oppdrag.  På kundelisten har vi attraktive bedrifter som trenger kompetente kandidater til spennende oppdrag. Prøv deg i ulike bransjer; nettverket du får mulighet til å bygge kan bli gull verdt når du en dag kanskje kniver om drømmejobben. All arbeidserfaring er dessuten god erfaring. Bruk oss som diskusjonspartner, vi deler gjerne råd som kan sette fart på karrieren din.


Liknende stillinger

Copyright © Adecco Norge