Er du en strukturert og kommersielt orientert innkjøper på jakt etter nye utfordringer?
Vi ser etter deg som har solid erfaring med innkjøp og som er motivert og kunde- og serviceorientert.
Hos vår kunde vil du bli en del av et dyktig team som har ansvaret for selskapets innkjøpsaktiviteter på tvers av segmenter, kategorier og innkjøpsgrupper. Du vil bidra til å sikre effektive og kostnadsbesparende anskaffelser av materiell og tjenester til selskapets operasjoner.
Dine arbeidsoppgaver vil inkludere:
- Opprette og følge opp innkjøpsordrer.
- Ivareta sikkerhet, sikring og bærekraft i anskaffelser.
- Planlegge forespørsel basert på forretningsbehov og kommersielle vurderinger.
- Gjennomføre markedsundersøkelser, sende forespørsel og forhandle avtaler.
- Sikre rettidig levering av materiell og tjenester.
- Håndtere endringer og avvik gjennom hele Plan to Pay-prosessen.
Kvalifikasjoner:
- Erfaring og kompetanse innen supply chain management og innkjøp.
- En lagspiller som trives i et hektisk og dynamisk arbeidsmiljø.
- En strukturert, nysgjerrig og løsningsorientert person med en kommersiell tankegang.
- God kompetanse i MS Office, SAP og andre relevante digitale verktøy.
- Høyskole-/universitetsutdannelse på bachelornivå.
Hvorfor bør du bli en del av vårt team? Hos oss får du en spennende og variert arbeidshverdag i et inkluderende miljø med fokus på kontinuerlig forbedring, digitalisering og innovative løsninger. Vi tilbyr gode utviklingsmuligheter og en arbeidshverdag preget av samarbeid og faglig vekst. Vår kunde verdsetter verdier som åpenhet, samarbeid, mot og omtanke. De setter sikkerheten først og jobber aktivt for å nå sitt mål om null skader.
Varighet: 30. april 2025 - 29. april 2026 eller 1.juni 2025- 28.mai 2026
Er du klar for å ta neste steg i karrieren? Send inn din søknad i dag! Vi behandler søknader fortløpende
Skulle du ha spørsmål rundt stillingen kontakt gjerne Senior HR-konsulent/ Rådgiver Katrine Grotle på katrine.grotle@adecco.no