Vi søker etter en dyktig og erfaren person til en spennende sommerjobb hos en av våre kunder. Du vil spille en viktig rolle mellom bestillingsfunksjonen, leverandører, og den interne logistikk- og monteringsavdelingen. Dette er en fin mulighet for deg som vil utfordre deg selv i et dynamisk arbeidsmiljø og samtidig tilegne deg relevant erfaring med både innkjøp, logistikk og økonomi.
Typiske arbeidsoppgaver:
- Innhente priser og forespørsel basert på behov, og bestille hele produkt eller enkeltdeler etter ønsket spesifikasjon
- Sørge for oppfølging av alle bestillinger, inkludert mottak og sjekk av ordrebekreftelser
- Kommunisere med leverandører på e-post og telefon, samt arbeide med Supply Chain Manager for å sikre effektiv kommunikasjon mellom bestillingsfunksjonen og leverandører
- Vedlikeholde anskaffelsesprosedyrer og samarbeide for å implementere forbedringer der det er nødvendig
- Fremme en kultur med kontinuerlig forbedring ved å rapportere avvik
Vi ser etter deg som:
- Har relevant erfaring innen innkjøpsprosesser, logistikk eller økonomi
- Har god erfaring med å benytte ulike ERP-systemer
- Har sterke engelskkunnskaper både skriftlig og muntlig, og kommuniserer godt med andre
- Har forståelse for og evner å følge relevante retningslinjer og prosedyrer
- Er strukturert, proaktiv og evner å arbeide selvstendig
- Det er en fordel hvis du har relevant utdanning, men dette er ikke et krav
I rollen som innkjøper vil du jobbe selvstendig med innkjøpsprosessene, men vil få god opplæring og innføring i forkant. Ønsket oppstart er i løpet av mai, for å sikre god opplæring i denne perioden. Vikariatet er en 100% stilling, og har en varighet frem til september.
Høres dette ut som noe for deg? Da er du velkommen til å sende inn CV og en kortfattet søknad. Vi vil kontakte kandidater fortløpende. Dersom du har spørsmål angående stillingen, ta kontakt med Thea Eid Rossing på e-post thea.eid.rossing@adecco.no.