For Frende forsikring søker vi fremoverlente kundebehandlere til deres kundesenter. Vi ønsker å komme i kontakt med deg som har stor interesse for kundeservice og evner å levere kundeopplevelser av ypperste klasse. Du liker at det er høyt tempo og evner å kombinere effektivitet og god kundeservice. Oppstart på oppdraget vil være i midten av november eller medio januar, og i første omgang varer oppdraget i 6 mnd. Det er 100% stilling.
Frende holder til i flotte kontorlokaler sentralt i Bergen med fleksibel arbeidstid og gode betingelser. Det vil bli gitt god opplæring og kurs sånn at du vil være godt rustet for å fungere godt i din nye jobb.
Når man jobber hos Frende vil man være del av et faglig dyktig team der man heier på hverandre.
I Frende er det et stort sosialt fokus. Man har det kjekt sammen både på og utenfor kontoret. På kundesenteret gir man prisbelønnet kundeservice, og leverer kundeopplevelser som kan bety så mye for kunden. Hos Frende har man høy arbeidsmoral, gode holdninger og verdier.
En arbeidsdag kan se slik ut:
- Kundeveiledning per telefon, e-post og chat
- Rådgivning og informasjon om produkter og tjenester
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning er en fordel, men ingen krav
- Erfaring fra kundebehandling (kundesenter, servicebransjen, butikk)
- God digital kompetanse
- Gode norsk- og engelskkunnskaper muntlig og skriftlig
Vi ser etter deg som er engasjert og glad i å være i kontakt med andre. Høyt arbeidstempo er null stress og du trives med å yte god service både til kollegaer og kunder. Du er sosial, omgjengelig med positiv holdning og godt humør. Du skjønner viktigheten av god kundeservice.
Synes du dette høres spennende ut og er ledig for ny jobb så vil vi gjerne høre fra deg. Flott hvis du sender oss din CV samt en kort søknad med din motivasjon som vikar hos oss. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.