Tomagruppen er en av de største eiendomsdrift (Facility Management) leverandørene i Norge og Danmark og er et norsk familieeid selskap. Vi er over 5000 dyktige medarbeidere innenfor tjenesteområdene renhold, kantine/personalrestaurant, kontortjenester, vakthold, eiendomsdrift, forpleining og facility management.
Gjennom våre verdier, Troverdig, Oppdatert, Motivert og Aktiv, skaper vi en arbeidsplass med høy trivsel, muligheter for utvikling og trygge arbeidsforhold. Vi ønsker medarbeidere som er med aktivt til å skape et godt arbeidsmiljø gjennom trygghet, tillit og respekt.
Vår visjon er å gi mennesker en bedre arbeidsdag.
Vi er i vekst og ansetter teamleder for renholdstjenester på Lillehammer. Har du erfaring fra renhold eller drift? Flott! Hvis ikke - ingen problem. Det viktigste i denne rollen er at du er lærevillig, serviceinnstilt og elsker å jobbe med mennesker.
Du vil ha base på vårt avdelingskontor i Lillehammer sammen med Mette, avdelingsleder for renholdstjenester i området. Arbeidstid er kl. 0800-1600 mandag-fredag.
Her er ingen dag lik og du vil utføre administrativt arbeid på kontoret kombinert med besøk ute hos våre kunder som ligger mellom Vingrom og Vågåmo. Hovedoppgaven er å drifte renholdstjenester og sørge for at vi opprettholder topp kvalitet ute hos våre kunder.
Som teamleder hos oss kommer du til å bli godt kjent med kundene. Du vil få stålkontroll på servicerapporter med hva som skal utføres de ulike stedene og hvem fra oss som jobber hvor. Ved å besøke både kunder og medarbeidere, er vi tett på og vil raskt fange opp behov, utfordringer og muligheter. Det skal være helt naturlig for kunden å ta kontakt med deg og du vil respondere raskt både på telefon og mail.
Arbeidsdagen din vil i tillegg innebære en del kontoroppgaver. Mette og du vil sitte sammen på kontoret og vil samarbeide på enkelte av oppgavene. Du vil ha ansvar for oppfølging av våre 38 servicemedarbeidere, uten å ha selve personalansvaret. De følger du opp både ute hos kunder, men også på kontoret da mange kommer innom for å hente utstyr og bil til ulike tidspunkt. Du vil sette opp arbeidsplaner, sørge for bemanning ved eventuelle sykefravær og godkjenne timelister. Samtidig vil du bistå i rekruttering med intervjuer og referansesjekk og legge til rette for opplæring av nyansatte. I tillegg vil du bestille utstyr og forbruksmateriell fra våre leverandører og sørge for at service på renholdsmaskiner utføres.
For å opprettholde vår standard og forbli godkjent renholdsbedrift har vi føringer på hva som skal dokumenteres og en viktig del av jobben vil blant annet være å utføre og registrere kvalitetsrapporter, følge vårt HMS-årshjul, risikovurderinger og dokumentere HMS-avvik.
Vi ser etter deg som er glad i å jobbe med ulike mennesker og har en naturlig evne til å skape og opprettholde gode relasjoner. I tillegg tar du tak i ulike oppgaver og handler raskt. Hos oss vil du møte en hektisk hverdag og for å håndtere denne på best mulig måte, er det viktig at du evner å prioritere oppgaver og kan snu på planen din. Du trigges av å motivere et team og har alltid fokus på kvalitet og service.
Det er viktig at du behersker å bruke telefon og PC som arbeidsverktøy og raskt kan sette deg inn i ulike IT-systemer, som vårt CRM-system og Sharepoint. Siden vi er mye ute hos våre kunder må du ha bil og førerkort klasse B, men får også tilgang på driftsbil i arbeidstiden. Du må ha gode ferdigheter muntlig og skriftlig på norsk og kan kommunisere godt på engelsk.
Erfaring med renhold eller annen drift er en fordel, men ikke et krav.
Arbeidshverdagen byr på spennende variasjon, både med oppgaver inne på kontoret og ute i drift i den praktiske hverdagen.
Vi tilbyr en inkluderende og positiv arbeidsplass med enestående kollegaer. Det gode humøret hos oss skinner gjennom og alle vi er i kontakt med skal oppleve en imøtekommende og vennlig tone. Du vil strukturere og legge opp dagene din selv, samtidig som det er klare rammer som sikrer effektivitet og kvalitet i arbeidet.
Toma Facility Norge AS avdeling Lillehammer jobber med fantastiske kunder og ansatte som gjør hverdagen givende og morsom. Du vil få en sosial jobb hvor du vil opparbeide deg og utvikle et stort nettverk.
Vi vil legge alle forholdene til rette for at du skal lykkes hos oss, derfor vil du få mye frihet under ansvar til å utvikle deg både personlig og faglig. Hos oss kan vi tilby både intern og ekstern kursing. Sammen vil vi legge opp et løp for at du holder deg faglig oppdatert og på sikt kan ta fagbrev.
Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat med rådgiver i Adecco Select, Hanna Sveløkken tlf. 47 82 76 75 eller på mail hanna.svelokken@adecco.no
Les gjerne mer om oss på www.toma.no
Søknadsfrist: 02.12.2024
Vi oppfordrer interesserte kandidater til å sende søknad snarest. Alle søknader vurderes fortløpende og aktuelle kandidater inviteres til samtaler før videre prosess. Attester og vitnemål sendes ikke, da dette vil bli etterspurt for de aktuelle kandidatene.