Advarsel! Vi har blitt gjort oppmerksomme på meldinger i sosiale medier fra personer som utgir seg for å være rekrutterere fra Adecco. Disse personene har ingen tilknytning til Adecco. Blokker og rapporter gjerne disse kontoene. Alle ledige stillinger finner du som vanlig her på vår nettside.

Servicemedarbeider og resepsjonist, Framsenteret Drift AS

Ny
  • Sted
    Tromsø
  • Bransje
    Serviceyrke
  • Ansettelse
    Fast stilling
  • Referanse:
    TS-6762A003-9E78-4979-84BE-587B48DF1900

Framsenteret er arbeidsplassen til nær 500 ansatte. Disse kommer fra 14 ulike institusjoner som er ledende på klima- og miljøforskning og overvåkning i nordområdene og polare strøk.

Framsenteret Drift AS har 8 ansatte, og er ansvarlig for administrasjon av utleie, daglig drift av senterets fellesfunksjoner som resepsjon, møte- og konferansesenter, sikkerhet/IKT, kantine og renhold for våre leietakere. På oppdrag fra Klima- og miljødepartementet drifter vi også sekretariatet for forskningssamarbeidet og ivaretar forskningsformidling og forskningskoordinering.

En av våre dyktige og engasjerte medarbeidere går av med pensjon etter 20 år. Vi søker derfor etter en servicemedarbeider i 100% stilling, samt en resepsjonist i et vikariat i 40% stilling for ett år. Du inngår i et team som bidrar til å skape gode møteplasser for leietakere og besøkende, bidrar til et godt arbeidsmiljø og ivaretar fellestjenestene.

Arbeidsoppgavene som servicemedarbeider er i hovedsak todelt, og består av både administrative og servicerelaterte oppgaver. Når du sitter i resepsjonen vil du være den første personen ansatte og besøkende møter, og det er viktig å balansere en god service med å ivareta sikkerheten. Framsenteret er fra tid til annen vertskap for profilerte møter og konferanser, hvor Framsenteret Drift AS er sentral i tilrettelegging av arrangementene. Vi tar imot gjester fra inn- og utland, og du må kunne håndtere ulike mennesker på en god og profesjonell måte.

Arbeidsoppgaver for servicemedarbeider vil være:

  • Resepsjon og adgangskontroll
  • Sentralbord og postmottak
  • Bistand til vårt møte- og konferansesenter som innebærer forberedelser og teknisk klargjøring
  • Administrative oppgaver som oppfølging av kantine, renholdstjenester og miljøstasjonen, samt andre driftsrelaterte oppgaver
  • Andre administrative oppgaver, for eksempel oppdatering av intern informasjon på hjemmesiden og utsendelse av felles informasjon på huset
  • Bistand til samordning av felles HMS rutine

Arbeidsoppgaver som resepsjonist i 40 % stilling, 1 års vikariat vil være:

  • Resepsjon og adgangskontroll
  • Sentralbord og postmottak
Resepsjon 35.jpg
















Personlige egenskaper:

  • Løsningsorientert, serviceinnstilt og gode samarbeidsevner
  • God arbeidskapasitet, et øye for detaljer og evne til å følge opp oppgaver
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner i både norsk og engelsk
  • Gode brukerkunnskaper på data og digitale verktøy

Kompetanse og bakgrunn:

Vi ser etter deg som har erfaring fra, og gjerne utdanning innen hotellfag og/eller servicebransjen. Stillingen kan også passe dersom du har erfaring fra administrasjon eller tilsvarende drift, og vi legger i tillegg stor vekt på dine personlige egenskaper.

Hos oss er vi opptatt av å ha et godt, sunt og trivelig arbeidsmiljø. Vi samles derfor jevnlig til felles sosiale tradisjoner, men vi er også åpne for spontane aktiviteter en ettermiddag. Vi håper at du vil bidra og sette ditt preg på fellesskapet!

Vi kan tilby:

  • Normal arbeidstid fra kl. 0800-1545 mandag-fredag, samt sommertid
    fra kl. 0800-1500 fra medio mai til medio september
  • Gode velferdsordninger
  • God kantineordning
  • Medlemskap i Statens Pensjonskasse
  • Lønn i samsvar med vår lønnspolitikk

Merk at:

  • Da enkelte av våre leietakere er underlagt sikkerhetsloven vil personlig egenhet være viktig for stillingen
  • Det vil bli foretatt bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater for å verifisere identitet, utdanning og arbeidserfaring

Lysgården.jpg










Send oss en CV med en kort beskrivelse om deg selv og din bakgrunn. Angi i søknaden om du søker på 100% fast stilling eller vikariat i 40% stilling.

Søknadsfrist: 06.10.2024

Eventuelle spørsmål om stillingene kan rettes til:

Inger Christiansen, Daglig leder Framsenteret Drift AS,
920 41 328, inger.christiansen@framsenteret.no

Silje T. Olsen, Distriktssjef og rådgiver Adecco Select,
928 88 725, silje.olsen@adecco.no

Arbeidsoppgaver
{Resbonsibillity}

Kvalifikasjoner
{Qualification}

Utdanningsretning
{Education}

Personlige egenskaper
{Personality}

Språk
{Language}

Vi tilbyr
{ApplicableCondition}

Andre opplystninger
{TravelAmount}

Kontaktinfo
{ContactInfo}

Liknende stillinger

Copyright © Adecco Norge